sreda, 24. februar 2016

Regratova lučka



Po koledarju je zima, snega ni na vidiku. Zimske počitnice na zeleni trati in v dežju. 
Se sprašujem, če se ni april prerinil naprej. Toliko dežja v tako kratkem času. 
Včasih pa vseeno paše, če ne drugo za ustvarjanje. 
Tako je tudi mene to vreme popeljalo med papirčke. 


Še ena z emboss resist tehniko. Sestavljena iz dveh distressov, barn door in wild honey.
Ta štampiljka mi je zelo všeč. Embosirala sem jo z belim prahcem. 
Nato sem senčila, in dodala malo vodnih kapljic.  Za konec, samo še Tinin napis.
Voščilnica je odpotovala na drugi kraj Slovenije.
Med Ustvarjalne čire čare, kjer danes praznuje Klara.
Rada se ustavim na njenem blogu, čeprav zadnje čase nekaj "štrajka".


Vse najboljše, še enkrat!



To je to,
Imejte se lepo.



8 komentarjev:

  1. So gorgeous card Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.
    hugs
    laurigami

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala bogu, da je še kakšna, ki zadnje čase štrajka....tudi jaz...ta pacek, ki se mu reče čas je kar nekam zbezljal in me nikakor noče obiskati.
    Je pa krasna voščilnica......solit se naj gre ta zima...konec je z njo, tople barve, ki si jih nanesla in te embosirane lučke so mi bolj všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Renata, najlepša hvala za to prekrasno čestitko. Prav segrelo me je pri srcu, ko sem danes odprla nabiralnik. Krasno presenečenje, ki mi je polepšalo dan.
    Moram priznati, da res že dolgo nisem nič objavila. Malček je kriv računalnik, ki mi nagaja oz. sploh ne dela, malo pa čas, ki neusmiljeno drvi mimo. Obljubim, da se bom potrudila in kmalu spet kaj objavila...sploh pa zdaj, ko vem, da me še niste pozabile. Upam, da se vidiva na srečanju v Ljubljani. Hvala še enkrat iz srca...objemček. : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klara me veseli, da sem ti polepšala praznovanje rojstnega dne. Upam, da boš našla čas za kakšno objavo, te pogrešam. Saj dobim kakšno idejo tudi iz tvojega dela. Upam, da se res spoznave enkrat v živo. Za srečanje v Ljubljani si pa pozna, saj je bilo že januarja.
      Lepo bodi.

      Izbriši
  4. Čudovita, barvita in za lepo priložnost. Tudi meni sta lučki in Tinin napis zeloooo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dež in slabo vreme zelo dobro vplivata na tvojo ustvarjalnost. :-) Voščilnica je zelo lepa. Štampiljka regratove lučke mi je všeč. Super si pošpricala ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Renata...te barve in kako si jih nanesla me čisto začarajo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Great emboss resist. Love the background. I love it. Thanks for joining in Simon Says Stamp Anything Goes challenge :)
    Gayatri xx

    OdgovoriIzbriši