torek, 8. marec 2016

8.marec



Ženske smo najbolj čudovita bitja na svetu.
Ženske obstajamo v vseh oblikah, velikostih in barvah.
In če nas bog nebi sestavljal v nadurah, bi bile popolne.
Tako pa se mu je v njegovo stvaritev
vendarle prikradla ena napaka.....pogosto pozabimo koliko smo vredne.
Vsaka je po svoje lepa, čudovita, posebna.
Vse najboljše za 8.marec!

V soboto je bil en lep dan. Srečale smo se ustvarjalke CRAFt-alnice.
Obljubljeni dve uri druženja, je minilo kot bi mignil. Smo pa zato malenkost potegnile. V veselje mi je bilo, da smo se srečale te, ki se že poznamo. Pa  tudi nova imena, so dobila obraze.
Lepo je bilo.
Hvala vsem za prijetno druženje in šoferki Sonji, ki naju je z Tino uspešno dostavila domov.
Ekipa, štarta spet 18. marca.
Se že veselim.


Za rojstni dan, je nastala voščilnica , pri kateri sem malo senčila in embosirala.
Tudi, ta je še vroča odletela od doma. Danes praznuje Nataša, ki jo najdete na tem blogu.
Vse najboljše!



To je to.
Imejte se lepo!




Lepim jo v galerijo meseca marca-Najlepši par.
In izziva;




14 komentarjev:

  1. Zelo lepo voščilnico si ji pripravila in krasno si embosirala :-))
    Drugače pa, Renata hvala ker si prišla na srečanje CRAFT-alnice. Čist prekratko je bilo in dobri dve uri sta minili čist prehitro. Super punce in krasne dušice ste ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo sestavila in rdeče bela kombinacija je ravno prava za današnji prazničen dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jo embosirala in metuljček je prava pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je v svoji belo rdeči kombinaciji.
    Lepo da smo se spet videle, čisto prekratko je bilo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. kakšna lepotica, tako krasno embosiranje in senčenje, postavitev v nulo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravo lepotičko si ustvarila. :-) Embosiranje za petko, barvna kombinacija in postavitev pa tudi. Zelo mi je všeč.
    Zadnji sedež imaš že rezerviran. Nezahtevne potnike, ki ne težijo je prav super voziti od srečanja do srečanja. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, tvoje embosiranje je tudi mene navdušilo, prelep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Renata, voščilnica je v živo še lepša in že karasi mojo kuhinji ;) Hvala da si me tako razveselila!!! Vesela sem da ste se imele tako lepo, se bom morala drugič še bolj potrudit za prosti dan v službi, da vas vse spoznam v živo
    Lp, Nataša

    OdgovoriIzbriši
  9. Very beautiful card. I love the white embossing over the red cardstock. Thank you for joining us at Craft Your Passion, good luck!!! Patricia

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je izbira barv.
    Sem ti hotela že včeraj komentirati, pa nisem videla fotk. Nekaj mi PC nagaja zadnje čase :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je in se veselim petka ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Renata...malo z zamudo....naj ti bo vsak dan v letu 8.marec. Lepo te je bilo spet videt.
    Embosing je pa popoln in brez napak. Barva pa ...prava izbira. čao

    OdgovoriIzbriši
  13. It is adorable. Lovely with the red and white.
    Thanks for playing with us at Craft your Passion.
    Good luck, Michelle (DT)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Renata, odlično si tole ustvarila in pod tvoj krasen zapis se podpišem, lepo bodi, T.:)

    OdgovoriIzbriši