torek, 26. julij 2016

Ustvarjalnica Jaal




V soboto je praznovala Janja.
Zelo rada se ustavim na njenem blogu, saj vedno pokaže nekaj več.
Ima tudi svoj stil, ki ga prepoznaš že, ko vidiš izdelek.
Skratka, ne bo vam žal, če jo obiščete.


Kot lahko vidite, sem delala z roko v roki, z Najlepšim parom. Nove štampiljke, okrasimo s cvetjem sem razporedila po akrilnem bloku in jih potapkala z blazinico za embosiranje.
Odtisnila sem na papir in embosirala z belim prahom. Nato sem senčila z picked raspberry distress blazinico.
Dodala sem napis iz Ustvarjalnega dotika, ki sem ga izrezala z Tininimi šablonami - pravokotniki z šivi. Na koncu sem dodala še cvet , ki sem ga izrezala z rezalno šablono. Prav tako sem ga senčila z istim distressom, ki sem mu na koncu dodala polperlo.
Zagotovo bo sledila še kakšna, v drugi barvi.


To je to.
Imejte se lepo.



Galerija meseca julija - Najlepši par





9 komentarjev:

  1. Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. kako je lepa, res krasen efekt!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo in nežno ozadje, krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Janjini izdelki so res nekaj posebnega in občudovanja vredni in zagotovo je bila zelo vesel te tvoje krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za izjemno ustvarjalko si ustvarila čudovito voščilnico. Zelo domiselno in zelo elegantno. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Renata, hvala še tu za to res zelo lepo voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši